SONOK Kalite ve Doküman Yönetimi

SONOK Kalite ve Doküman Yönetimi

Toplam Kalite Yönetimi; sürekli iyileştirmeyi, müşteri odaklı yönetimi ve süreç yönetimini hedef alan bir teknikle sistematik ve dokümante edilmiş çalışmaları iş hayatımızın en önemli unsuru haline getirmiştir. Böylesine bütüncül yapıları kağıt üzerinde tutmak ve yönetmek çok zordur. SONOK hemen hemen tüm işletmelerin sahip olduğu ISO ve benzeri kalite ve yönetim sistemlerinin gerektirdiği doküman ve faaliyetin elektronik ortamda yürütülmesini ve sürekli güncellenen dinamik bir yapıya kavuşturulmasını sağlayan bir araçtır. SONOK ile organizasyon yönetimi,kalite süreç yönetimi,aksiyon takibi,kalite eğitim yönetimi, kalite belgelerinin takibi, kalite risk yönetimi,muayene ve sonuç,doküman yönetimi, düzeltici faaliyetlerin yönetimi, kalibrasyon yönetimi, müşteri memnuniyeti yönetimi ve daha birçok uygulama alanı olan işlemlerinizi gerçekleştirebilir ve kolaylıkla yönetebilirsiniz.